Kurzy pro hr a manažery

RECRUITMENT

Jak na nábor zaměstnanců

Chcete přitáhnout šikovné lidi do vaší firmy, vytvořit stabilní tým a snížit fluktuaci?

Zajímá vás, jak poznat jestli je kandidát kvalitní a zda u vás vydrží? 

Chcete se naučit techniky pohovoru používané špičkovými recruitery? 

ONBOARDING

Jak začlenit nového zaměstnance do týmu a do firmy 

  • Onboarding a jeho důležitost pro motivaci nového zaměstnance
  • Čeho se vyvarovat při přijímání zaměstnance
  • Příklady efektivního onboardingu
  • Jak dlouho je efektivní mu věnovat čas a kdy už po něm chtít maximum.
  • Jak to nastavit pro novou/stávající pozici

 

PRACOVNÍ PRÁVO (nejen pro manažery)

Co by měl manažer vedět o pracovním poměru

  • Základní pracovně právní otázky
  • Co musí a nemusí být v pracovní smlouvě
  • Druhy pracovního poměru – Je výhodnější pracovní smlouva nebo DPP, DPČ, IČO, agenturní zaměstnanec?
  • Zkušební doba – jaká má pravidla
  • Ukončení pracovního poměru. Jak na dohodu a příklady propuštění zaměstnance.
  • Sankce, konkurenční doložky
  • Jak zůstat partnery, když se spolupráce nepovede
  • jící pozici

HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ 

Jak nastavit a ocenit hodnotu, práci, úspěchy a výsledky vašeho týmu 

Jak neztrácet čas, ale přesto získat maximum

  • Nastavování cílů. Jak nastavit cíle ve firmě, pro jednotlivá oddělení, individuální.
  • Nastavování KPI nebo OKR metodologie
  • Obecné nastavení hodnocení výkonu ve firmě pro různé pozice podle plnění cílů
  • Oboustranný hodnotící rozhovor – jak často, jakým způsobem.
  • Jak podávat konstruktivní zpětnou vazbu – základní pravidla

VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ

Metody rozvoje zaměstnanců 

  • profesní školení
  • efektivní coaching
  • leadership mentoring

Soft-skills a osobnostní rozvoj. Je potřeba do nich investovat? 

Příklady rozvojového plánu a rozvojových cílů 

Tipy pro rozvoj zaměstnanců a týmů, které nic nestojí

 

MEDIACE

Jak řešit konflikty bez právníků a soudů

  • Anatomie konfliktu
  • Základní principy vyjednávání
  • Dispute Management
  • Základy mediačního procesu
  • Základní nástroje mediátora
  • Oddělená jednání
  • Řešení krizových situací
  • Povinnosti  a etika mediátora
  • Právní aspekty řešení sporů

    s čím můžeme pomoci?

    pošlete nám zadání

    Kontaktujte Externí HR

    SKYPE ∴ WHATSAPP ∴ ZOOM
    +420 724 511 854
    veronika.trutz@GMAIL.COM